Daclizumab zapobiegający odrzuceniu po przeszczepieniu serca ad

Te środki cytolityczne, stosowane w ponad 40 procentach początkowych transplantacji serca, 2 obejmują mysie przeciwciało monoklonalne muromonab-CD3 i inne antytydocyty lub środki przeciw limfocytom (np. ATGAM i Thymoglobulin). Retrospektywne oceny z dużej, wielinstytucjonalnej bazy danych sugerują, że terapia cytolityczna zmniejsza ryzyko wczesnego odrzucenia, ale zwiększa ryzyko infekcji.1,5 Pomimo powszechnego stosowania immunoterapii indukcyjnej, nie przeprowadzono randomizowanego, wieloośrodkowego badania u biorców przeszczepów serca. . Daclizumab działa jako środek immunosupresyjny poprzez antagonizowanie proliferacji komórek T za pośrednictwem interleukiny 2. 6 Wykazano, że daklizumab zmniejsza ryzyko odrzucenia przeszczepów nerek, bez zwiększonej częstości występowania infekcji .7,8 Na podstawie wcześniejszego raportu zmniejszone wskaźniki odrzucania, 3 przeprowadziliśmy wieloośrodkowe, podwójnie ślepe, randomizowane badanie kontrolowane placebo, zaprojektowane w celu zbadania skuteczności immunoterapii indukcyjnej daclizumabem jako profilaktyki przeciw odrzuceniu serca.
Pacjenci
Pacjenci w wieku powyżej 13 lat otrzymujący swój pierwszy allogeniczny przeszczep serca zostali zwerbowani w 31 ośrodkach transplantacyjnych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech i Szwecji między 28 sierpnia 1999 r. A 29 kwietnia 2001 r., A po przeszczepieniu zostali losowo przydzieleni w podwójnej grupie – lekka metoda otrzymywania zarówno daklizumabu, jak i placebo w skojarzeniu z cyklosporyną, mykofenolanem mofetylu i kortykosteroidami. Wykluczono pacjentów, u których wiadomo, że wymagają leczenia cytolitycznego w czasie przeszczepu lub wymagają pomocy z aparatów wspomagających pracę komorową po operacji. Każda uczestnicząca instytucja odwoławcza zaakceptowała protokół badania, a pisemną świadomą zgodę uzyskano od wszystkich pacjentów.
Zabiegi
Daclizumab, dożylnie podawano dożylnie mg na kilogram masy ciała (do 100 mg) lub placebo w ciągu 12 godzin po transplantacji oraz w dniach 8, 22, 36 i 50. Immunologiczne leczenie podtrzymujące obejmowało mykofenolan mofetylu (1,5 g dwa razy na dobę) i mikroemulsja cyklosporyny (1 do 4 mg na kilogram dożylnie lub 2 do 6 mg na kilogram doustnie, rozpoczęta w ciągu 72 godzin po transplantacji). Dawka mykofenolanu mofetylu może zostać skorygowana w przypadku wystąpienia działań niepożądanych. Dawki cyklosporyny dostosowano tak, aby utrzymać zwykłe najniższe poziomy w każdym ośrodku. Metyloprednizolon (500 do 1000 mg) podawano dożylnie okołooperacyjnie, lub doustny prednizon lub jego odpowiednik podawano w dawce dziennej od 0,5 do mg na kilogram do 14 dnia; dawkę zmniejszono do 0,2 mg na kilogram w 28 dniu i do 0,10 do 0,15 mg na kilogram w 90 dniu. Kortykosterydy można było odstawić elektywnie po 180. dniu Wszyscy pacjenci otrzymywali statyny. Antybiotyki zapobiegające zapaleniu płuc wywołanemu przez Pneumocystis carinii podawano przez rok. Pacjenci z wysokim ryzykiem wystąpienia wirusa cytomegalii (CMV) (nosiciele wirusa CMV, których dawcy byli dodatni pod względem CMV) otrzymywali profilaktycznie gancyklowir (do 5 do 10 mg na kilogram dziennie przez dwa tygodnie, a następnie leczenie zgodnie z praktyką danego osobnika; Centrum).
Biopsja
Biopsje mięśnia sercowego wykonywano w dniach od drugiej do piątej infuzji daclizumabu, a następnie co 2 tygodnie do 3 miesięcy, co miesiąc do 6 miesięcy, a następnie co 2 miesiące do 12 miesięcy po transplantacji.
[więcej w: badanie rezonansem magnetycznym cena, gabinet ortodontyczny warszawa, proteza częściowa osiadająca ]
[podobne: doreta cena, poradnia chorób metabolicznych, nfz sanatoria lista oczekujących ]

0 thoughts on “Daclizumab zapobiegający odrzuceniu po przeszczepieniu serca ad”