Następnie niemowlętom intensywnie obserwowano przez sześć tygodni szeregowe hodowle HSV i badania. W tym czasie nie podawano żadnej chemioterapii przeciwwirusowej, poza tym, że niemowlęta, u których izolowano HSV po ponad 24 godzinach życia, uznawano za zakażone noworodkiem HSV i włączono je do wspólnych protokołów antywirusowej chemioterapii w Krajowym Instytucie Alergii i Chorób Zakaźnych. .7 Aby upewnić się, że infekcja HSV u noworodków jest kompletna, dokonaliśmy również przeglądu wszystkich zapisów z laboratorium wirusologicznego, zapisów Centrum Medycznego Szpitala Dziecięcego, Uniwersytetu Waszyngtońskiego oraz wszystkich przypadków infekcji HSV zgłoszonych do stanu Waszyngton i trzech powiatów. (King, Snohomish i Pierce) obsługiwane przez University of Washington Metody laboratoryjne
Wyizolowano HSV i wyizolowano podtyp tak jak opisano w innym miejscu 11, 12 Próbki surowicy badano pod kątem przeciwciał HSV za pomocą testu Western blot.13, 14. Pacjenci z wydalaniem HSV sklasyfikowano zgodnie ze stanem serologicznym i danymi dotyczącymi izolacji wirusa na trzy kategorie: te z pierwotną opryszczką narządów płciowych (kobiety bez przeciwciał przeciwko HSV-1 i HSV-2 w początkowej próbce surowicy, które stały się seropozytywne dla jednego z typów wirusa w kolejnej próbce); osoby z niepierwotnym pierwszym epizodem opryszczki narządów płciowych (kobiety z przeciwciałami HSV-1 w początkowej próbce surowicy, od których HSV-2 wyizolowano we wczesnej fazie porodu i które były seropozytywne w kierunku HSV-2 w kolejnej próbce); osoby z reaktywacją HSV (kobiety ze stabilną ilością przeciwciał HSV zarówno w początkowej, jak i kolejnych próbkach surowicy, do typu wirusa wyizolowanego z ich narządów płciowych15, 16). Wcześniej opublikowano kryteria określające obecność przeciwciał specyficznych względem HSV-1 lub HSV-2 w początkowej próbce surowicy, jak również występowanie serokonwersji w typie heterologicznym w kolejnej próbce surowicy.13 14 15 16 17 18 sparowane próbki surowicy badano równolegle, a status serologiczny matki nie był znany przed upływem trzech do czterech miesięcy po porodzie. Bezobjawowe zrzucanie HSV zdefiniowano jako występujące, gdy HSV można było wyizolować z genitaliów, ale pacjent nie zgłaszał żadnych objawów, a lekarz prowadzący nie zaobserwował żadnych objawów choroby. Porównano grupy za pomocą testów nieparametrycznych w przypadku pomiarów ciągłych. Wyniki kategoryczne oceniano za pomocą testu chi-kwadrat lub dokładnego testu Fishera (dwustronnego).
Wyniki
Populacja badania, typ wirusowy i status serologiczny kobiet z bezobjawową utratą HSV w momencie rozpoczęcia pracy
Mediana wieku kobiet wynosiła 25. Spośród 15 923 kobiet, 11 341 (71 procent) wydano w szpitalu uniwersyteckim, a 4582 (29 procent) w szpitalu środowiskowym. Spośród kobiet leczonych w Szpitalu Uniwersyteckim 66,4 procent było białych, 18,1 procent było czarnych, 6,6 procent było Azjatami, 2,9 procent było Hiszpanami, a 2,3 procent było Indianami. Odpowiednie liczby dla szpitala środowiskowego wynosiły 92,4 procent, 6,2 procent, <1 procent, <1 procent i <1 procent. Zaledwie 47,6 procent kobiet, które dostarczyły w szpitalu uniwersyteckim, było małżeństwem, w porównaniu z 80,6 procent w szpitalu społeczności.
HSV wyizolowano z dróg rodnych w ciągu 48 godzin po porodzie u 56 kobiet (0,35%); 51 miało HSV-2 i 5 HSV-1
[patrz też: poradnia małżeńska kraków, nfz olsztyn sanatoria lista oczekujących, myconolak ]

0 thoughts on “Infekcja wirusem noworodków, opryszczka zwykła w związku z bezobjawową infekcją matek w czasie porodu ad”