Niewydolność serca: kompleksowy przewodnik po diagnostyce i leczeniu ad

1 miesiąc ago

Na przykład niewiele jest dowodów na to, że beta-blokery przynoszą korzyści pacjentom, u których występuje strukturalna choroba serca bez objawów, chociaż jest to rozsądne przypuszczenie. Długa dyskusja na temat stosowania digoksyny jest raczej niezrównoważona; autor ma oddaną wiarę w zalety tego leku. Być może ogólnym punktem jest to, że gdy komitety doradcze próbują ocenić wyniki dużych prób i wpływ na systemy opieki zdrowotnej, powinny one nie tylko zidentyfikować pozytywne testy, ale także podkreślić neutralne, a nawet negatywne próby. Najnowsze wytyczne American Heart Association i American College of Cardiology wprowadziły nową klasyfikację niewydolności serca, która opiera się na czterech etapach. Etap A obejmuje pacjentów z grupy wysokiego ryzyka bez zaburzeń strukturalnych, pacjentów z stadium B z chorobą strukturalną i bez objawów, pacjentów z stadium C z chorobą strukturalną i objawami oraz pacjentów z stadium D z ciężką niewydolnością serca lub schyłkową chorobą. System ten kontrastuje z powszechnie stosowaną klasyfikacją z New York Heart Association, w której oceny od do 4 oparte są na nasileniu objawów. Zmiana jest konsekwencją lepszego zrozumienia biologii niewydolności serca, znaczenia hamowania rozwoju niewydolności serca, a w szczególności znaczenia zachowania miocytów sercowych i zapobiegania progresywnemu powiększaniu się komory (tj. Przebudowy) . Ta książka jest najbardziej użytecznym podsumowaniem obecnego stanu wiedzy w zakresie niewydolności serca; wielu czytelników skorzysta z zanurzenia się w nim.
Philip A. Poole-Wilson, MD
National Heart and Lung Institute at Imperial College London, Londyn SW3 6LY, Wielka Brytania
p. [email protected] ac.uk
[hasła pokrewne: gabinet ortodontyczny warszawa, rezonans szczecin, poradnia chorób metabolicznych ]